Administratief Medewerker Inkomensbeheer

  • Plaats:
    Houten Houten Houten Houten , Utrecht Utrecht Utrecht Utrecht , Nederland Nederland Nederland Nederland
  • Salaris:
    bespreekbaar
  • Soort vacature:
    Tijdelijk
  • Geplaatst:
    2 jaar geleden
  • Categorie:
    Bancair
  • Deadline:
    Open

Wij zijn voor de Rabobank in Houten opzoek naar een administratief medewerker Inkomensbeheer

 

Omschrijving
Professionele inkomensbeheerders zijn een bijzondere klantgroep. De inkomensbeheerder zelf is een zakelijke klant van Rabobank en bedient (natuurlijke) personen die onder beschermingsbewind of curatele zijn gesteld of die kiezen voor financiële hulp door een budgetbeheerder. Voor deze personen heeft de inkomensbeheerder de beschikking over de particulieren bankzaken. Op dit moment hebben inkomensbeheerders geen of diverse afspraken gemaakt met lokale banken over de bediening van hun cliënten. Deze mantelovereenkomsten passen veelal niet binnen het opgestelde acceptatie- en/of productbeleid. Vanaf oktober 2017 voert COF de dagelijkse werkzaamheden uit. Ook zij lopen door de grote diversiteit aan afspraken en werkwijzen tegen issues aan. Vanuit Compliance, Legal, Risk en commercieel oogpunt is het van belang dat Rabobank zaken doet met kwalitatief goede inkomensbeheerders, en met hen uniforme afspraken heeft. Het maken van de (nieuwe) afspraken met alle bestaande inkomensbeheerders, ‘Huis op orde’ genoemd, wordt centraal opgepakt vanuit het Projectteam Inkomensbeheer.

Het doel van het project Inkomensbeheer is:

• De afspraken voldoen aan het acceptatie- en productbeleid
• COF kan werken vanuit één standaard;
• Eén gestandaardiseerde dienstverlening, voor iedere klant gelijk;
• De inkomensbeheerders worden getarifeerd voor de dienstverlening;
• Voor inkomensbeheerders die geen overeenkomst willen sluiten, is duidelijk wat hiervan de consequenties zijn.

Functie omschrijving
De functie ondersteuner biedt je een breed takenpakket aan, waarbij je onder andere:

• Klanten opvoert in het software systeem Idiligo;
• Klanten uitnodigt per mail en telefonisch voor het inplannen afspraken voor de adviseurs;
• Voorbereiden van het klantgesprek voor de adviseurs;
• Telefonisch en e-mail contact met klanten die vragen hebben;
• Opstellen en verwerken van overeenkomsten.
In deze rol rapporteer je aan de Projectmanager.

Het profiel
Naast dat je ervaring hebt opgedaan binnen Rabobank en de bovenstaande activiteiten jou op het lijf zijn geschreven beschik je over het volgende:

• MBO/HBO werk en denkniveau;
• Ervaring met Rabobank systemen (Siebel) en processen;
• Ervaring binnen het segment zakelijk (bij voorkeur ook met Inkomensbeheer).

Competenties:

• Je bent goed in staat om zaken, met geduld, uit te leggen;
• Kwaliteit en Klanttevredenheid staan voor jou hoog in het vaandel;
• ‘First time right’ is jouw werkwijze;
• Je bent proactief en kritisch;
• Je bent in staat om klanten te overtuigen om met ons in gesprek te gaan.

plaats